Általános szerződési feltételek

Jelen tartalmat a felhasználó lementheti számítógépére és kinyomtathatja.

A szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Palla Júlia egyéni vállalkozó

A szolgáltató székhelye: 8600 Siófok, Szőlőhegy út 17/B

Elérhetőség: shopjuline@gmail.com

Adószám: 68314358-1-34

Nyilvántartási szám: 51567901

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-122381/2017.

A megvásárolható termékek köre

Kizárólagosan a jelen webáruházban található termékek vásárolhatók meg. A termékfotókon szereplő egyéb kellékek az illusztráció részét képezik. A megvásárolható tárgy a leírásban szereplő termék. Minden termék kézzel készült darab, a felhasznált alapanyagok sajátosságai miatt az utánrendeléssel leadott termék minimálisan eltérhet a képen szereplőtől. Az utánrendelhetőség elfogyott termék esetén nem biztosított.
A feltüntetett árak bruttó árak, melyek a termék teljes árát tartalmazzák, a szállítási költség azonban ezen felül kerül felszámításra.

Általános szerződési feltételek elfogadása és az adás-vételi szerződés létrejötte

A felhasználónak a weboldalon történő vásárláshoz el kell fogadnia a jelen szerződési feltételeket. Amennyiben nem fogadja el, a webáruházban történő vásárlásra nincs lehetősége. A rendelés elküldésével a vásárló tudomásul veszi, hogy a termékek webáruházban feltüntetett árán felül szállítási költséget kell fizetni. A szállítási költség kiszámításának módja lejjebb, a fizetési és szállítási feltételek pontban olvasható. A vásárló tudomásul veszi, hogy a rendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár.

Ha a felhasználó a regisztrációt követően rögzíti megrendelését a webáruházban és erről e-mailben visszaigazolást kap, akkor adásvételi szerződés jön létre a felhasználó (vásárló) és a szolgáltató (eladó) között. A felhasználó a rendelés leadásával elfogadja, hogy az így kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, melyre az aktuális magyarországi törvények irányadóak. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés iktatásra nem kerül. Amennyiben a megrendelés megérkezésétől számított 2 munkanapon belül a vásárló nem kap visszaigazolást, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól, és nem köteles a megrendelt terméket megvásárolni. Amennyiben a vásárló a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül nem teljesíti fizetési kötelezettségét, megrendelése (és így az adás-vételi szerződés) törlésre kerül.

A szolgáltató a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara és a területi kereskedelmi és iparkamarák etikai kódexe alapján végzi szolgáltatói tevékenységét. Az etikai kódex szövege ide kattintva elérhető el.

A rendelés menete

A rendelés leadásához nem kötelező a regisztráció.

A rendelés menete: a kiválasztott termék(ek) kosárba helyezése – megrendelés gombra kattintás – a megrendeléshez szükséges adatok megadása – az adatok és a kosár tartalmának ellenőrzését követően a megrendelés rögzítése.

A rögzített rendelés beérkezésétől számított 2 munkanapon belül a vásárló a regisztráció során megadott e-mail címen visszaigazolást kap a megrendelés összekészítéséről, az utaláshoz szükséges adatokról és a fizetendő végösszegről, amely már a szállítási költséget is tartalmazza.

A megrendelés utólagos módosítása és az adatbeviteli hibák javítása csak e-mailben vagy a kapcsolati űrlap kitöltésével, a kiszállítás megkezdése előtt lehetséges.

Fizetés és szállítás

Bankkártyás fizetéssel vagy a visszaigazolást tartalmazó e-mail kézbesítésétől számított 3 munkanapon belül banki átutalással kell teljesíteni a fizetést, a csomag feladására csak a tranzakció beérkezését követően, 2 munkanapon belül kerül sor. Az utaláshoz szükséges adatokat a visszaigazoló e-mail tartalmazza. Egyéb fizetési módra (pl. utánvét) jelenleg nincs lehetőség.
A megrendelt áru kizárólag házhoz szállítás keretében vehető át. A megrendelt termék(ek)et méretüktől függően légpárnás borítékban vagy csomagolódobozban a GLS futárszolgálat segítségével küldöm.

A szállítás költsége: 1.600 Ft.

30.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Elállási jog

Ha a vásárló nem elégedett a termékkel, 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási határidő a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 nap.

Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postai vagy elektronikus úton küldött levél formájában a szolgáltató adatainál megadott postai vagy e-mail címre az elállási határidőn belül. Ez esetben az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítésre kerül a megrendelt termék vételára. A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre. A vásárló köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül, sértetlen állapotban visszaküldeni és a visszaküldés közvetlen költségét viselni. A visszatérítés mindaddig visszatartható, amíg a szolgáltatóhoz vissza nem érkezett a termék, vagy a vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.

Elállási nyilatkozat minta:

Címzett: Palla Júlia, 8600 Siófok, Szőlőhegy út 17/B

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja:
Átvétel időpontja:
Fogyasztó(k) neve:
Fogyasztó(k) címe:
Fogyasztó(k) aláírása (papíron tett nyilatkozat esetén):
Kelt:

Szavatosság

A szolgáltató a forgalmazott termékekre a Ptk. szerinti mértékben és határidőben vállal szavatosságot. A szolgáltató nem teljesít hibásan, ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy ismernie kellett. A vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Kellékszavatosság

A szolgáltató felelősségét kizárólag a termék olyan hibája alapozza meg, mely hibának oka a termékben már a vásárlás pillanatában fennáll, csupán még nem felismerhető (rejtett hiba). A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Kellékszavatossági igény esetén a jogosult választása szerint

  • kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget; vagy
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 

A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a vásárló kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket a Ju’line webáruházban vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is fennállt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

Termékszavatosság

A szolgáltató által eladott, hibás termék esetén a vásárló kizárólagosan a hibás termék kijavítását vagy cseréjét jogosult igényelni a szolgáltatótól. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a megadott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A szolgáltató mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, amennyiben a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba nem volt felismerhető. A termékszavatossági igényt kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Jótállás

A Ptk. szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre a rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállás időtartama a fogyasztási cikk átvételétől számított egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállás a csomagban küldött jótállási jeggyel, vagy ha a szolgáltató jótállási jegyet nem bocsátott a vásárló rendelkezésére, úgy a számlával érvényesíthető.
Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint

  •  kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget; vagy
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető.
Ugyanazon hiba miatt szavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000 Ft vagy az alatti, jótállás nem vonatkozik.

Panaszkezelés, vitarendezés, ügyfélszolgálat

A panaszügyintézés helye jelen weboldal. Amennyiben a vásárlónak panasza van, a szolgáltató e-mail címén vagy a kapcsolati űrlapon jelezheti azt a szolgáltató felé. A szolgáltató a panaszra 2 munkanapon belül e-mailben reagál.
A fogyasztói jogvita bíróságon kívüli rendezése a békéltető testület hatáskörébe tartozik. A szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület

neve: Somogy Megyei Békéltető Testület
címe: 7400 Kaposvár, SKIK Székház, Anna u. 6. I. em. 106.
telefonszáma: 0682/501-026
e-mail címe: skik@skik.hu

A további megyék békéltető testületének elérhetőségei ezen a linken tekinthetők meg: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

A vásárló fogyasztóvédelmi panaszával fordulhat a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz. További információ itt: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

A vásárló személyes adatainak védelmével kapcsolatos panaszaival fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ügyfélszolgálatához, melynek elérhetőségei a következő linken tekinthetők meg: http://www.naih.hu/uegyfelszolgalat,–kapcsolat.html

Általános Szerződési Feltételek letöltése

Az Általános Szerződési Feltételek pdf formátumban történő letöltéséhez kattints a gombra: